Obekvämt och äggdags



Äntligen är hon hemma! Min lilla solstråle. Förra veckan var vi på bvc och fick vaccinet. 11 500 gram och 83 cm lång. Och då var det ju även den där vanliga uppdateringen om hur vi mår och hur livet går. Var över ett halvår sedan vi var där sist så det ställdes en massa frågor som jag var väldigt obekväm med att röra upp till ytan igen.

Idag har jag varit hemma från jobbet. Kunde inte i min värld förstå varför inte huvudvärken gav med sig förut. Men jorå, sakta men säkert gled smärtan "söderut" och satte sig som en käftsmäll på äggstockarna och hela magen svullnar upp. Ja det är alltså som vanligt med andra ord. Det konstiga är att jag borde förstå att det var dags för ägglossning. Jag menar Det är ju samma visa varje månad. 
För övrigt börjar jag tro att det är ngt fel på Min vänstra äggstock. Det sticker och hugger till hela tiden så det känns som en kniv på den sidan och jag nästan känner hur ägget passerar, är det möjligt?













NAMN
 

MAIL


URL





Spara?