Lilla lilla älskade dotter




Det är så sjukt hur man kan älska någon så mycket. Att man kan sakna någon så mycket, hela tiden. När hon inte är med mig känns det som att en kroppsdel är borta. Att mitt hjärta befinner sig någon annanstans. Kommer jag någonsin vänja mig med detta? 

Lillan är hemifrån i 2 dagar. Känns som en evighet. Nu har jag verkligen chansen att ladda batterierna men jag känner mig inte alls sugen på att vara
Ifrån henne och 2 intensiva jobbdagar väntar.

Lillan har fått 8 tänder, humöret är därefter och trotsar ngt otroligt! Föräldrar förstår nog vad jag menar att man älskar sina barn bottenlöst men finns ingen som kan driva en så till vansinne. 

Igår hade vi fantastiskt kul på Stellas lekland med massa härliga kompisar. Tror vi var ca 15 pers :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?