Frid och fröjd en helt vanlig dag



Efter 11 timmars jobb var det jag som kom innanför dörren och landade raklång i soffan och legat där sen dess. 
Det är okej. Det är okej Liv. Det är iaf städat och klart tills lillan kommer hem imorgon efter 10 timmars lång arbetsdag.

Jag är totalt slut av ingen som helst anledning alls. Ni som följer mig på Insta kanske såg att 4 av dessa 11 timmar låg jag och njöt i världens skönaste hotellsäng på First G på Göteborg Central. 
Hela dagen har varit frid och fröjd men jag mår väldigt konstigt vill jag påstå. En riktig sjukdomskänsla i kroppen. Eller ägglossning..... Knappt ätit och druckit på ett par dagar så nu är nog mitt huvud på väg att ramla av..








Anna

Hejsan:)
Stötte på denna blogg när jag googlade om mina problem med uretrit (inflammerat urinrör). Har täta trängningar, sveda m.m.
Vad jobbigt för dig med läckage, men vet du vad, läste att man kan göra en operation, mot det, t. ex efter en graviditet, den heter TVT, ett sorts gummiband som opereras in så man inte läcker, smart va? Säg det till din läkare o kräv att få göra det, så du kan bli frisk igen. Lycka till, håller tummarna:)

Stor kram och tack för en jättebra blogg:)



URL:


Anna

Hej:)
Tänkte bara tipsa om en operation mot läckage efter förlossning, den heter TVT, nån sorts gummiband som opereras in så man inte läcker mer, smart va? Alla som har de problemen borde kräva att få denna operation av sin läkare, så man kan bli frisk igen:)

Ta hand om dig o tack för en fin blogg, Kram:)



URL:


Anna

oj, blev visst två inlägg då jag inte visste om det kom fram.
Lycka till!:) Kram :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?