Wraping - bli av med flera centimeter på 45 min

Den här AlldelesFörBraFörAttVaraSant-grejen, wraping! Kunde ju bara inte låta bli att prova och av en slump kom jag i kontakt med en som säljer. Älskar ju sånt här. 
En "pappersbit" som ska sitta på i 45 min. 1 st 300 kr, sen för 4 till 700 kr. 4 gånger räknas som en behandling. 
Ett par stycken bekanta till mig har gjort detta och har fått fantastiska resultat, tex -6 cm 45 min. Men det håller bara några månader förstår jag det som. Därför är detta en stor hjälp på traven och man ska sköta kost och träning under tiden. Och man kan använda det på hela kroppen. Men resultaten är väldigt individuella. Googla wraping!

Var mycket skeptist när detta kom på posten minsann. Att detta pappret med gojs på ska göra sån skillnad. Det står att det ska isa och man kan bli illamående. Jo tack, isar som sjutton och jätte illamående så man skulle dricka vatten. 

Denna gången valde jag att ta på
Magen. Jag har skuggor på sidorna på
Magen, det gillar jag inte! Men mest på
En sida konstigt nog... Nästa gång blir de röva för det ska tydligen hjälpa mot celluliter oxå!

Sitter med det just nu. Resultat får
Ni sen! Är det någon av er som har erfarenhet av detta??












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?