Viktminskning pga hälsoskäl



Blir inspirerad av mig själv. Fan vilka bra former jag hade när jag blev gravid. Kolla midjan, allt satt där det skulle. Fick aldrig något kärlekshandtag nånstans! Varför var det ingen som sa att jag var fin här? Ens eget huvud säger ju alltid något annat. Visst lite putmage kan jag ta, men ryggfettet, detta ryggfettet. Bhn klämmer ut det överallt. DET ogillar jag starkt!

Vägdag på fredag. Spännande då fröken röd är i krokarna. Men skönt för trycket inombords har släppt lite också (pmds) jag har fyllt min Insta med massor av inspiration och pepp och det gör verkligen susen. Visst jag kan gärna Leva i denna kropp föreeeeevva men det är skönt att ha något att fokusera på just nu. OCH det är pga hälsoskäl. Jag har på tok för högt BMI och jag vill gärna behålla dessa P-piller (Jasmine) så behöver gå ner några kilo. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?