Tisdag, förändring och dagis


Hej hörrni! Dålig update, sker inte så mkt kul. Ligger just nu raklång i soffan och vilar lite. Lillan har åkt och jobb väntar för mig imorgon, larmet står på 04. För övrigt kommer det att ske lite förändring framöver. Jag kmr ha lillan lite mindre. Mitt hjärta går sönder men jag får väl försöka inse att jag hon inte bara är min......
Detta underlättar så klart för mina arbetstider. Jag kanske till och med har tid att göra saker som jag inte kan ha med henne på. Just nu antingen jobbar jag eller så har jag Thea. Oftast inget däremellan. Nånstans långt där inne känns det en liten liten pytteliten smula skönt. Men helst av allt vill jag ju så klart ha henne hos mig men får försöka se de positiva.

Det går mycket bättre på dagis. Vi börjar till och med trivas. Imorgon ska hennes far på inskolningen med henne. otroligt skönt att det tar typ 4 minuter med bil hemifrån samt det är bara några hundra meter från mitt jobb. Men dom verkar inte riktigt intresserade av att lära känna oss. Knappt en enda fråga om Theas liv. Ja om hon har några allergier but thats it... Idag klämde jag in mellan två meningar att hennes pappa och pappa inte lever ihop och att Thea har två stora syskon så Thea älskar även att umgås med äldre barn då de andra barnen (tyvärr) är 2 år och uppåt. 
Återigen kanske jag jämför med gamla dagiset då vi pratade väldigt personligt med varandra. Men ändå så personligt så det är behagligt. 

Nu färga utväxten som är alldeles guldig..











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?