Stc Uddevalla


Idag var en riktigt jagorkarintejagvillinteträna-dag idag. Men faktiskt så bara jag masa på mig träningskläderna och åkte ner.

Jag åkte till gymmet och vände igen. Väl inne efter att jag funnit en parkering 1 km bort så var det ju proppfullt med folk. Inte ett enda band, inte en enda ct var ledig. Och knappt en enda maskin och folk överallt. Så jag åkte hem... Jag tänker inte stå i kö för att få träna. Det är väl det enda negativa med stc i Uddevalla. Så in i helsike mkt folk på eftermiddagarna. Eller är det kanske pga allas nyårslöfte?
Hur som helst, jag åkte hem och tränade en tufft pass med Jillian på youtube. Sjukt svettig. 

Nu i skrivande stund kom jag ju på att jag hade kunnat åkt till gymmet på jobbet?  Aldrig varit där.. 

Vikter 99:- på rusta
Yogamatta 79:- på Lidl
Hörlurar 59:- på biltema 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?