SJ Uddevalla



Vilken härlig dag på järnvägen! En riktigt bra jobbdag trots förbannade tjuvåkare. Det är fantastiskt skönt att ventilera och prata ut hos mina fantastiska kollegor. Härliga härliga kollegor, SJ Uddevalla är fan bäst! Tänk att jag inte en enda gång har gått till jobbet med annat än glad min! Älskade älskade jobb.... Tack vare detta har jag råd att bara jobba 75%, få ut en normal månadslön och ha mer tid att umgås med mitt barn. 

Fick frågan idag om jag ser mig själv på samma jobb om 20 år. Och svaret är ett solklart ja. Jag är egentligen en rastlös människa, gillar förändringar och älskar nya utmaningar. Men det har varit så mycket olika förändringar i privatlivet de senaste åren så jag älskar att ha en fast punkt livet som innebär en trygghet. Snart är jag inne på mitt femte år! :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?