Pmds går ut över vardagen



Hej vänner! En bra förmiddag igår. Vi var på öppna förskolan med härliga mammor och barn sen lunchade vi med Theas mormor å moster.

Men sen blev det lite sådär igen... Grinade som en tok när lillan åkte igår, ja då är det som vanligt alltså. Jag skulle på min bästa väns 25 års kalas men jag la Mig i soffan istället för jag mådde så Konstigt. Ägglossning, huvudvärk, fryser, trött så in i... Typiskt vid pmds att vara trött och vara osocial.  
Det som kan vara jobbigt under denna tid är en väldigt gnällig Thea eller någon cp resenär och det bara börjar bubbla
Inombords. Då vet jag nu att, okej Liv lugna ner dig. Det här är inte jag. Det ÄR en diagnos. Då kan jag fokusera på vad det är som spökar inombords istället för att något irriterar mig. Alla föräldrar vet väl hur ens barn kan göra en frustrerad :P 
Och den där chokladen var värd varenda points. Den får ladda inför en lång jobbhelg.
Nu kaffe efter 10 timmars ostörd sömn.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?