Måndag



Jisses här är man inte piggast. Träning och långt arbetspass igår. Slutade sent och fick åka å hämta lillan då hennes far skulle ju upp tidigt å jobba. Vi kmr hem 23.30 men då vill hon inte somna om. Sen är hon vaken mellan 04-05 å larmet stod på 08 för att ha sista dagen inskolning på dagis. 
Så nu avnjuter jag kaffe i lugn och ro innan städ och lunch dejt. 

För övrigt... Så är jag jävligt bitter över en grej. Jag hade precis skrivit ett helt inlägg om hur mkt jag älskar mina kollegor. Förutom en grej igår. Såpass att jag ett par timmar senare måste gå in i bakhytten och lipa! Och när jag kommer ut igen är det verkligen som att varenda resenär ser på mig att jag grinat. Men jag själv tyckte inte de syntes ngt, alltså mascara lr så... 
 Jag var så arg men också sårad för att denne suttit å gjort mitt liv till åtlöje framför människor jag inte känner. Dömmer mitt liv från dennes vinkel. Jag satt med tårar i ögonen och ville bara springa därifrån men jag höll de inne. Och lyckades styra bort samtalsämnet från mitt liv. Jag hade kunnat sagt Håll käften. Men jag gjorde det inte...
 Nåja.... Om det händer igen... Kommer jag säga Håll käften...

Annars tycker jag övriga ska ta sig i kragen också. 




Elin

Är det inte underbart när folk ändå tycker att det är okej att driva till det yttersta alltid på andras bekostnad. Jag tycker du stay strong som har fixat allt såpass bra Liv! Keep it going! Ja tycker många kollegor är fantastiska men man kan ju inte gilla alla!! Och att övriga ska ta sig i kragen, nja tänk om man ändå bara kunde göra de hur som helst ;)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?