Jag glädjs för er som har en kärnfamilj

Jag känner riktig glädje för er som har en kärnfamilj. En riktig familj och det bara är ni som gäller. Med ett hem som
Ni byggt upp tillsammans. Att ni alltid har bara er att räkna med. 
Att inte ha barn som ska lämnas hit och dit. Att inte behöva anpassa veckodagarna då de åker till den andra föräldern , att att alltid få ha era barn hemma om ni vill. 
Jag ser mina vänner med sina fina familjer och jag är så lycklig för dem. Jag önskar ingen att dela på familjen. Inte ens mina fiender. 
Så tänk på saken... Uppskatta er familj. 

Har du inga barn och just DU hade turen att träffa någon som inte har barn sen tidigare, good for u. Det måste vara mkt lättare. Att få
Dela första-gången-känslan måste ju vara oslagbart?! 

Å sen om den andra har barn men inte du, så man tänker. Hen (Hatar ordet Hen men just här funkade det väldigt bra, eller Den) 
har erfarenhet å vet sökert bäst, det är verkligen inte säkert! I mörkret kunde jag ändå finna några fördelar med det.. Eller tvingade fram.. 
Jag trodde jag älskade som mina egna, men då visste jag ju inte vad jag pratade om. Kärleken till barn när man inte har egna barn, den kärleken går inte begripa fören man får egna barn.

Sen kanske min verklighet någon gång. "Mina, dina och våra barn"
Ja just det... Det var det om kärnfamilj. Barn splittrade åt flera håll. Det är ju inte optimalt ... Kärnfamilj var det ja, det som aldrig kan hända mig.

Tur att jag har fått världens bästa dotter på kuppen! 

En modern familj. Verkligheten för väldigt många i dagens läge.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?