Idag är det fredag.. Inte igår




Idag skulle jag lämna thea på dagis ett par timmar igen. Hade verkligen lagt fram träningskläderna framför ytterdörren så att jag inte skulle "glömma" att åka direkt till gymmet efter lämningen oavsett vad och inte hitta på någon annan ursäkt. Det är ju disciplinen jag behöver träna på. 

Ja alltså... Ännu en sådär natt. Hon vaknade 01,04,06,07 och det var både lite av varje som var felet. Hon kommer in trampande från sitt rum, tänder lampan, drog mig i armen å säger MA... Som betyder mat. Försöker verkligen lära henne att man kan somna om hungrig men hon gav sig inte. Trött som jag var och med tanke på att hon knappt ätit på dagen så fick hon välling utan större protest. 

Faktiskt ganska taggad till gymmet ändå men precis när vi klev ur bilen på dagis kommer fröken utspringandes och ropar "STOOOPP! Magsjuka!"
"UUUÄÄÄCK!! HEJ DÅ SES EN ANNAN DAG!" Ropar jag tillbaka. Haha vilken tur! En flicka hade spytt 10 minuter innan. Så, inget gym.










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?