En sån dag igen


Och det är inte ens nu jag har pmds..

En sån jävla dag igen, hur ska jag ens kunna jobba. Kanske har det senaste året börjat att sjunka in... Jag vet inte vad som händer hör inombords. 

Jag har noga valt ut vilka ord och meningar som ska få publiceras. Ni skulle ha sett mina utkast. Alldeles för många gånger har jag skrivit ut mina aggressioner. Tryckt på publicera men sedan tagit tillbaka dom. Dom har varit lite väl personliga och... Ja faktiskt omogna... Jag gillar att skriva av mig, helt klart. En slags terapi för mig. men det är alltid lite mer tillfredsställande när ni får läsa det.. Håller ni inte med?

Hur som helst, såg en grej igår som verkligen fick mig att vilja kräkas, magen bara vred sig å hjärtat kom Verkligen i otakt









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?