Denna dagen kunde kvittat



Denna dagen kunde verkligen kvitta.
Jag och Thea har varit ovänner hela dagen. Kämpade i flera timmar med att hon skulle sova. "Nu måste du sova, du e ju så trött" "nej då skiter vi it!"
Dom meningarna gick om varandra varje halv timme. Återigen, okej en sån dag... Så dagens planer ställde jag in. 
Efter att jag lagat middagen, nudelsoppa med kyckling, morot och bambuskott. Så var det inte långt ifrån att jag exploderade. Så jag hivade på oss (henne) kläder och ut i stormen och det spöregnade verkligen. Blev verkligen dyngsur. 1.5 timmes promenad blev det sen inom affären för att köpa Theas favorit kvällsmat. Inte konstigt att hon är sur när hon varken sover eller äter. Jag själv var genomfrusen efter promenaden så det var skönt med varm soppa och ett långt bad när vi kom in. 
Nu ryggläge i soffan, som jag längtat. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?