Dålig underhållning är bättre än ingen?



Så här låter jag det se ut ett par gånger om dagen, nästan.. Lillan går in i alla skåp och utrymmen och röjjer totalt och då faktiskt underhåller sig själv och är nöjd i några minuter. Denna ungen kan inte underhålla sig själv. Idag hittade hon min jobbväska.
 Det är därför vi sällan bara är hemma en hel eftermiddag för det är otroligt krävande. Jag måste underhålla henne varje minut. Antingen är lillan skit glad eller skit sur, inget mellanläge. Hon har även en dålig matperiod igen. Har verkligen testat det mesta. Och jag vill inte behöva testa det mesta varje gång. Kan det inte bara funka? Hon går ju runt å surar för hon e hungrig men vägrar äta..





Anonym

Barnlås på skåpdörrar e bra 😃 Lägg din väska högt så hon inte når den. Markera tydligt att hon inte får rota i skåpen. Gråta kommer hon göra men lycka till.

Svar: Na som jag skrev så får hon hellre pilla å sitta å va nöjd i några minuter . Dock jobbväskan brukar hon inte ha. Tex i köksskåpen är inget i hennes höjd så dom får hon öppna bäst hon vill. Tro mig man väljer sina Fighter med denna damen ^^ utan att vara en curling morsa
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?