Att prioritera ordentlig middag


Det sista har jag faktiskt varit sjukt duktig på att laga riktig mat till mig och Thea. Har nog med att göra att vi har taggat ner på tempot ganska rejält. Varje dag är inte uppbokad hela dagarna. Och lillan är lixom lite lättare och gladare än förut. Idag blev det brysselkål, morötter, bacon, vitlök, crema di basilico och sparris fräst i olivolja / 8 Pp Sjukt gott! 

 Thea fick korv och makaroner. Ja ni läste rätt. När det är så här icke barnvänlig mat så lagar jag alltså till och med två middagsrätter. Det ni! Är imponerad av mig själv då jag verkligen inte är ett fan av matlagning och helst av allt slipper jag det gärna. 



johanna

Ser gott ut! Vi saknar dig och thea /Johanna Majken och Meja :)

Svar: Å vi saknar er jätte mkt!! :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?