Veckans vägning




Denna veckan: -1.7 kg
Totalt 7 veckor: -6.1 kg


Idag visade vågen siffror som
Jag inte sett på två år. Lycka! Så här mkt vägde jag när jag plussade med Thea, dock tränade jag mycket då. Sedan gick jag ner -6 kg i början på graviditeten då jag spydde varje dag. Såå... Jag har nästan 6 kg kvar till inskrivningsvikten. Så här 1.5 år efter. Det är inte helt okej men det kan bara bli bättre. Och vi har haft ett svårt 1.5 år om jag får säga det själv.


Snacka om att magsjukan ställde till det en vecka och efteråt blev magsäcken bottenlös samt mens så det blev ingen nedgång den veckan. Men det var bara att ta nya tag, och vilka nya tag det blev. Gått skit bra denna veckan trots ingen tid till träning. Men jag vet med mig att veckan efter mens är sötsugen obefintligt och allt är mycket lättare. 

Hur som helst, jag är jätte glad att jag började med VV. Jag är aldrig hungrig, lever och äter gott och går ner ändå. För onekligen kopplar jag bantning med hunger och inte-välmående. Ordet bantning är tabu belagt men det är ju det jag gör. Jag vill gå ner i vikt. 










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?