Världens bästa och komiskt förstörd



Det finns en låt, som verkligen är DEN låten. En helt fantastiskt fin låt som jag alltid har haft nära hjärtat. En riktig klassiker som jag älskat i alla år... 
Som jag har förstört. Totalt förstört, klarar knappt lyssna på den för det bara knyter sig i magen.

Använde nämligen denna texten som löfte, dagen jag gifte mig. Texten passade perfekt med en viss justering och med en egen touch men nu är den fullkomligt förstörd. 

Komiskt trasig blir man även när människor frågar titt som tätt "gifte inte du dig nyss??" Jag har kommit till det stadiet att jag svarar blankt "NEJ, vart sjutton har du fått det ifrån?" Jag låtsas som ingenting och går därifrån. För onekligen är detta något jag själv har förträngt.

Gift, ja det är jag ju fortfarande. Blir inte skild fören i maj då vi inte skickade in ansökan direkt pga förekommande anledningar. Faktiskt inte fören 2-3 månader efter separationen. Hade mer än gärna påskyndat tiden för det är nämligen några saker jag vill göra, men då måste jag vara skild. Nej, jag ska inte gifta om mig. Jag lovar...









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?