Shopping och rulltrappor




Hej vänner! 
Idag tog jag faktiskt en sväng på stan i Göteborg när jag jobbade. Faktiskt så var det första gången på 2 år. Ja alltså när man är i Göteborg 20 gånger i veckan så håller man sig gärna därifrån. Det blev iallafall ett par jeans till mig då alla mina är för stora. Hittade inget mer till mig så Thea fick som vanligt. Sötaste t-shirten från H&M 49:- storlek 98/104. Tänk va fin hon kommer att vara i den till sommaren :) 

För övrigt så hatar jag verkligen rulltrappor. Det är en slags fobi. Skit läskiga är dom. Blir alldeles kallsvettig när jag ska "åka" i en och tänker desperat att jag måste hålla koll på alla mina lemmar och Remmar så man inte fastnar. De värsta jag vet finns på Överby Köpcentrum och First hotell G på Göteborg Central. Och igår var det en överskrift på nyheterna "Allt fler skadas i rulltrappor" 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?