Saknar sommaren så in i...



Hej vänner! Ni hänger kvar, jag blir imponerad och glad. Idag är det kallt i Uddevalla minsann -5 minus. Längtar så till värmen. Men ändå tur man inte bor i Jockmock. Ska aldrig mer gnälla när det är varmt och jävligt.  Idag mår vi (jag) bättre och har kunnat äta lite. -3 kg på 3 dygn. Kommer jag att gå upp dom imorgon eller hur funkar det? Annars, så är det himla tur att lillan har en uppåt och glad period när morsan hennes har magsjuka och hon tvingas vara inne TVÅ hela dagar. Stackars barn, men hon är på så bra humör ändå tack och lov. Men det är ändå skönt när hon somnat. Ännu skönare är det när nattningarna 
 har varit så mkt enklare sista tiden. Tack älskade barn.
Detta var min värsta rädsla när jag skulle bli ensamstående.  Att vara så här jävla dålig och ha henne samtidigt. Kan ni ens tänka er? Och familj en bra bit bort. Men vet ni vad, vi reder oss jävligt bra på egen hand faktiskt. Vi är grymma! Och jag har gjort oss ett himla bra liv för oss, lillan och jag... 
Med hjälp av nära och kära.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?