Min tur med bilar och allt därtill



Alltså... Vilken start på dagen! Med min maximala otur och otrolig klantighet så fick jag jädrigt bråttom till mitt tåg i morse minsann. Vilken tur jag har så snälla och hjälpsamma kollegor! Så jag hann. Haft Ågren för detta hela dagen men en lugn och härlig dag på järnvägen samt några minuter av D-vitamin. Slutade iaf med bärgare, igen... Så nu har jag tecknat Falcks försäkring. 500 om året och fri assistans. Med min tur med bilar så har jag tjänat in det inom kort.






my

Men är inte din bil rätt så ny? 😕 ska den verkligen krångla??? 😡😣

Svar: Hihi jo men den kan va hur ny den vill när jag glömmer ljuset på xD dock har jag ett fel på en dörr så det går inte göra den lätta vägen.^^
Livan



URL: http://lifeasafamily.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?