Lördag



Idag har vi lekt och lunchat med mammagruppen, supermysigt som
Vanligt med våra underbara barn. 





Anonym

Har läst din blogg i ett par år nu,rolig blogg:) vi var även bekanta men vet inte om du minns mig. Jag har några frågor till dig. Hur gammal är din dotter? Hur känns det att ditt ex tjej är så himla smal med tanke på din hets kring vikt? Viktväktarna, är det i uddevalla? Vill själv skriva in mig. Några tips?
Och sen kanske det är lite personligt men vad har du och ditt ex för relation? Jag tänker på tidigare inlägg när du sågat både honom och hans barn.. Är du arg på honom?
Vad är din målvikt?

Som sagt, rolig blogg du har:) Tror du driver en del medvetet :) tycker jag är kul.

Svar: För det första, hur menar du att jag sågat hans BARN??? Förklaring tack!
Livan



URL:


Liv svarar

När jag läste din kommentar de fösta gångerna uppfattade jag den som fientlig men nu i efterhand var den väl inte så farlig. Men jag vill gärna ha en förklaring hur du menar att jag sågat hans barn. Som du kanske förstår tar jag illa vid mig då jag aldrig medvetet skulle göra det. Jag älskar dom barnen och jag har funnits där i större delen av deras liv så vi har alltid haft och har fortfarande en fin relation även om jag inte träffar dom så ofta.

Min dotter fyller snart 1.5 år.
Ang relationen med hennes pappa så är den så bra den kan bli. Dock kommer det för alltid att vara infekterat pga olika anledningar.
Hans nuvarande är skit snygg och trevlig, bra jobbat av honom.

Förstår inte riktigt hur du menar att jag hetsar och driver? Det var förr, i mitt gamla liv. Nu gör jag väl inte det? Isf visa gärna ngt inlägg :)

Viktväktarna gör jag endast online, app alltså. Men det finns möten att gå på i Uddevalla.



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?