Lördag kväll och en vecka med magsjuka




 Ikväll kunde inte lillan sova utan mig.. Mello på tv och en massa god mat väntade på mig. Hundra gånger försökte jag mig upp från sängen utan att väcka henne. Utan goda resultat, inte så konstigt då denna otroligt osmidiga valen skapar vågor i sängen vid varje rörelse. 
Hörde de olika låtarna från andra sidan av lägenheten och jag verkar inte ha missat något särskilt. Eller hur? Dock inte optimalt att lägga sig 19 en lördag kväll. 
Kan ni tro jag fick hjärtat i halsen förut. Surfade runt på mobilen lite som vanligt och inne på Bohusläningen läser jag att det är en jävla massa bilar på skogslyckan som blivit vandaliserade och fått punka! Omg jag har ju inte kollat min bil på flera dagar. Klär på mig ytterkläderna så tyst det bara går efter lillan somnat, kutar ut i ren panik. Min biiiil! Som inte fått en enda skråma! Tack och lov, jävla idioter! 
Min mor och syster kom med ett stort lass med mat förut. Tack! Idag firar vi en vecka med magsjuka i vårt hem. Nu är det 4 timmar sedan lillan spydde sist. Håll tummarna! 
Även blöjförådet är påfyllt, tack till min norska gudmor, min mamma och Rolf :)









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?