Känslosamma ögon




Igår hände för mig en mycket märklig grej. En främmande människa sa till mig "Du har så mycket känslor i dina ögon, får jag ge dig en kram?". Så före jag vet ordet av det så står jag å kramas med någon jag inte känner. Jag blev nervös och började gapskratta för sist det hände var det mot min vilja. 

Nu i efterhand funderar jag mycket, vad sjutton menar han egentligen? Jag hade till och med en väldigt bra dag igår. För onekligen menar han väl något negativt, ledsna eller så? 

Har alltid fått höra att jag har Bambi liknande ögon. Eller i alla fall uttrycksfulla ögon, ni vet.. Inte döda ögon som somliga har. 
Kanske är det för att jag är rödhårig/PMS-kärring och faktiskt har otroligt mycket känslor? Men känslorna är för det mesta positiva.








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?