Dra mig baklänges



Hallå där! Mer död än levande. Fyfan den värsta helgen i hela mitt liv. Ja ni vet har ju inte ens bloggat! Har gått ner ett par kilo på kuppen men mer ska vi inte gå in på. Får inte träffa min groda fören imorgon och saknar henne så jag går sönder. Bokstavligt, gråter så fort jag tänker på henne. Nu har jag inte träffat henne på snart FYRA dagar. Men bäst att hålla henne ifrån magsjukan. 
Livet har som sagt pausats ett par dagar och under tiden har jag hittat en blogg. Den gillar jag som tycker om att resa och är väldigt nyfiken på USA i ett annat format än i filmer.
www.nouw.com/sarahnyc

Och bara för att jag e dålig så blev jag medbjuden på Wrap-konferens ikväll på avenyn i Göteborg! Ni vet den där wrap-grejen. En kväll med Föreläsare från USA, produktpresentation, mingelbuffe, osv.






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?