Det omtalade 14 feb




Jag och min enda singel tjejkompis har ikväll ätit gott, snackat skit och kollat på Mello. Ingen går säker när vi sätter igång. Men En himla bra kväll faktiskt. 

Konstigt att typ alla jag känner har förhållande...? Men ja.. hade jag velat så hade jag kunnat haft världens snällaste karl. Men det är tyvärr inte på min karta, just nu.. Jag kan dock inte förstå varför jag känner så?

 Men jag älskar min dotter så mycket så hur ska jag kunna älska fler? 

Hoppas ni alla har haft en fab day! Det kan man verkligen tro på sociala medier iaf. Den som blir uppvaktad mest vinner? Det får mig att tänka tillbaka på skoltiden, tillbaka till högstadiet i Tanum. Det var tradition att det såldes rosor på skolan som man köpte till sina vänner, skriver ett gulligt kort och de delades sedan ut på lektionerna. Varje år fick jag massa blommor, jätte fina blommor. Men det fanns dom som fick mer, det fanns dom som fick mindre och det fanns dom som inte fick någon alls. Nu i vuxen ålder tänker jag, är det verkligen okej? Ska utanförskap vara så tydligt?

Undrar om det fortfarande är så på den skolan.. Det borde sluta med det, håller ni med? 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?