Städ, städ & städ



Ikväll saknar jag mitt lilla hjärta sådär extra mycket. Känner mig alldeles gråtig faktiskt. Frökenrödtime..

Idag har jag städat i över 5 timmar. Min rygg, den har gått av. Likt allt annat på denna kropp. Men nu är det äntligen klart, känns otroligt skönt. Det har känts jätte jobbigt med gamla lägenheten. Vem fasen vill flyttstäda en lägenheten på 80 kvm helt själv? Eller vem vill tapetsera lägenheten man flyttar ut från så den år snyggare än när man flyttade in? Naa men blicka framåt, vi bor så himla bra i nya lägenheten. Idag hängde jag tvätt på terassen och sa till lillan att hon kan gå och leka lite själv. Så lillan gick själv 15 meter från mig och lekte på lekplatsen. Hon som aldrig går en meter från mig. Jag sprang till och med in och hämtade lite grejer ett par gånger. Var jätte nervös över det så klart så jag la bena på ryggen och kutade som aldrig förr. För övrigt är hela lekplatsen inhägnad och ingången är 5 meter från vår terass så jag kan ha jätte bra översikt över hela, hela tiden :)




 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?