Ett litet inlägg

Hej vänner! 
TACK för att ni tänker på mig, det uppskattas otroligt mycket. 


Jag ligger här under min nya superduperjättemjuka filt från Hemtex. I vårt jättejätteunderbara nya hem. Lillan är borta under natten och jag vilar mig i ett par minuter innan jag får besök. Som ni ser är det fortfarande ingen ordning här.
Det har alltså skett en hel del sedan jag bloggade sen sist. Bara massa positivt. Jag och lillan har köpt oss en bostadsrätt och flytten blev klar för ett par dagar sen. Jag har skaffat mig en karl, en helt underbar sådan och jag hade inte klarat flytten utan honom. 
Har känt mig rätt stressad kring allt detta. Ja ni vet.. Flytt, tapetsering av gamla lägenheten, flyttstädning osv. 
Jag är trött och pmsig, tur jag har semester en halv vecka till. 
Kanske kmr det snart mer uppdatering. 








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?