När det bästa har nackdelar



Har någon tips på hur sjutton jag blir taggad till hemmaträning?? 
Vill väl inte lämna bort lillan varje dag för att gå t gymmet. Och varför lägger jag mig inte bara på golvet å tränar när lillan somnat för natten?? 
 Visst youtube klipp men jag har ju bara min lilla iPhone. 








Amanda

De har cirkulerat en jättesöt film på Facebook med en mamma som tränar med hjälp av barnet om du kanske har sett den? Kan ju vara värt att prova om de är något för er? Hennes barn skrattar av rörelserna hela tiden och verkar tycka att de är kul och underhållande :-)

Svar: Åh nej de har jag faktiskt inte sett, vad kan detta vara för ngt tro? :)
Livan



URL:


K

Såna filmer kan du hitta på inösta också, jag prenumererar på nån sån där. Kolla via mig. Du kan köpa en ljud/bildkabel och koppla från mobilen till tv:n ju Livvv, så blir det stooooorbild! :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?