Näl



Vilken dag. Vårdcentralen skickade mig akut till Näl då de misstänkte gallsten. Har nämligen haft väldigt ont i magen och lungan (trodde jag, men gallan sitter ju där) i flera dagar samt hög feber till och från. 
Ultraljudet såg bra ut så skall på skiktröntgen om två veckor för att kolla njurarna. Har ju haft en del uv å även njurbäckeninflammation. 
 Skönt att ha en redig hälsokontroll men jobbigt när de inte hittar anledningen. De sa iaf att jag skulle ha åkt in i förrgår när jag var som sämst för då hade jag nog fått bättre hjälp. Det kan ha varit en gallsten som åkte igenom eller hur det nu var.. 

Tack till Gudmor Sofia och Theas mormor som ställer upp.
Theas pappa har åkt till Thailand (han e borta på Theas ettårsdag, no words needed) å gudmor Annie är i Turkey å snart åker Theas mormor oxå. alla på en gång så hoppas verkligen inte jag får fler anfall.









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?