Kiss, bajs och sömn





Nu är det dags för milen!

Dagen började bra med att trampa i bajs. Faktiskt, så tror jag inte det dröjer länge innan lillan är redo för pott-träning. Hon sprang runt nakenfis, ville sätta sig på toa, lyfter upp henne, hon vill ner, å sen kissar på golvet. Men det är iaf inget jag kommer att stressa med. 

Andra natten då lillan inte vill ha välling fören 05 tiden. nöjer sig med vatten men velar massa däremellan. Hon somnar alltid i sin säng men vill in till mig vid innan 00. Å inte mig emot egentligen men hon rullar runt å stör min sömn iaf: men samtidigt , är det bättre så än att jag ska springa in till henne 2 ggr i timmen hela nätterna?





Sofie

En fråga?
Har tar du allt med att Peter har skaffat en ny flickvän?



URL:


Sofie

Inget svar?



URL:


Sofie

Inget svar?

Svar: Jo du Sofie, så här känns det. Som att någon rivit ur hjärtat å krossat det i tusen bitar. ÄVEN fast det var ett gemensamt beslut att gå isär (jag hade mest att klaga på) men mina underkläder hängde för fan fortf på torkstället. Tycker det är respektlöst även fast vi inte har haft såna känslor för varandra på väldigt länge och som att våra år är värt noll fast vi gått igenom mkt tillsammans. Jag är tyvärr inte tillräckligt vuxen så att jag kan önska dom lycka till ÄN, det finns väl en tid för det oxå, så det kan du hälsa henne.
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?