Går på knäna

Efter MÅNGA kaosnätter och grin så fort vi kmr in genom dörren hemma och för att inte nämna att jag är en PMS kärring just nu, så fick jag ett personligt breakdown idag. Bägaren rann över helt enkelt. Går på knäna här. Hon är knappt nånsin nöjd. Å dessa nätter! Är det inte Thea så är det grannen eller åska. Kl 04 i natt kastade jag in handduken, tände lampan å tänkte gå upp.
Mellan 22-00 hade hon väckt mig 7 ggr. Och mellan 00-03 ca 4 ggr. Vaken mellan 03-04.30. Mat vid 05 å en del vatten innan det å sov mellan 05-07. 

Förstår någon hur jobbigt det är att inte få sova? Det har faktiskt gjorts en undersökning att det är ett av de värsta tortyrsätten. 
Det är väl hög tid att hennes pappa slutar semestra i Thailand nu?!


Hos bvc blev jag erbjuden psykolog hjälp, NU behöver jag det inte, jag behövde kanske det för några månader sen. 

Jag är jävligt glad över att jag är jag och att jag är såpass stark som jag är. För tänk ändå, vad mkt jag har gått igenom det sista. 
Men vad gör jag? Jag tröstäter och tröstshoppar.

Jag börjar jobba om TRE veckor och ingen dagisplats. Förskolekontoret säger att jag ska ha is i magen??


Lillan i sin söta fleeze från Pomp De Lux. Mjukaste som finns. 150:- finns i fler färger.







Emma

Det är få små barn på mina barns dagis nu. Karlsberg i Uddevalla :)

Svar: Tack för tipset Emma! Nu ståt vi på kö även där :) fast då sumpar jag chansen till förtur på nattis :(
Livan



URL:


Anonym

Tänker inte säga "det löser sig säkert fint", för ibland skiter sig allt och man ser ingen utväg. Det man kan se är att du är en jädrigt stark kvinna, så om någon har en vettig chans att få ett gott liv så är det nog du. Och den dagen du vill släppa in en man i livet igen så kommer någon lycklig jävel dra sitt livs vinstlott!

Svar: Tack för dina ord! Värmer mitt gamla hjärta otroligt mycket.
Livan



URL:


Alexandra Drott

Hej! Ramlade in här så tänkte passa på att lämna en kommentar! Ser att vissa personer aldrig förändras:/ i det långa loppet är det han som är en ensam människa ända in i själen oavsett vem han har vid sin sida. Du verkar vara en stark person, din lilla tjej har tur som han en sån hängiven mamma:)



URL:


Peter

Att du Alexandra, som inte varit en del av mitt liv eller umgänge på 10 år uttalar dig om VEM jag är. Behöver inte vara kräkmagad för att bli illamående.

Åsna



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?