Ett år sedan vi var beräknade

6 sept idag och exakt ett år sedan vi hade BF. Denna dagen för ett år sedan träffades vi i mammagruppen och lunchade i stan. Vi träffade Lille V för första gången och några av de andra bebbarna var redan ett par veckor. Inga  känningar alls å mådde faktiskt jätte bra. Dagen innan hade jag varit på gymmet och klippt gräsmattan. Ja min bästa tid var som höggravid.

Jag kommer så väl ihåg att jag var så fokuserad, länge, på att inte förvänta mig nånting innan 6 sept. Det gyllene datumet. Det är ju faktiskt bara 5% som föder på sitt bf datum.
  Förberedde mig på att gå över 14 dagar. Å jag förstod inte vrf folk stod å trampade efter bf, "herregud ungen kmr någon gång, de e ingen brådska". Men då visste man ju inte vad man pratade om ;) varenda minut efter 6 sept kändes som ett helt år och bara önskade verkligen att hon bara kunde komma ut på stört! Det dröjde ytterligare några dagar innan hon kom <3

Bilderna tagna 6 sept 2013











NAMN
 

MAIL


URL





Spara?