Dagisplats och jobb

Det börjar närma sig med stormsteg. Varit hemma i 1.5 år och det gick otroligt fort. 

Efter ännu ett samtal till förskolekontoret idag då jag lät ännu mer desperat än de andra 70
Gångerna jag ringt dem, så fick vi äntligen ett erbjudande om dagisplats. Ej mitt första handsval men är ändå väldigt nöjd. Inskolningen börjar om 20
Dagar och jag börjar jobba om en månad. 

Det märkliga är... De två sista gångerna har jag pratat med en annan kvinna som jag inte pratat med innan. Hon fixade och grejade för mig så vi ordnade mycket mer än vad den första kvinnan gjort på två månader!

Sitter och pusslar ihop livet för november månad. Kommer på mig själv hålla andan och kallavettas. Men vet no vad, det kommer lösa sig. Bara för att vi har så fantastiska PPL. 









NAMN
 

MAIL


URL





Spara?