Dagisschema och andra nödvändigheter

Hej hopp, idag är det söndag och idag kommer min älskade lilla groda hem!!
Denna helgen har jag av någon anledning saknat henne sådär sjukt extra mycket! Trots massa aktivering och jag kom inte I säng fören närmare 03 i natt och vaknade superpigg och inte bakfull redan vid 08 (09).
Haft en del måsten också som jag plöjer igenom, sådant annars brukar distrahera tankarna. 

Just nu ligger jag på golvet i hennes rum och gjort dagisschemat som skall in imorgon. Nu när jag verkligen vet hur mkt hon behöver vara på dagis så är det faktiskt bara 2-3 dagar i veckan! Men dagis har sagt minst tre dagar i veckan nu i början. Ett lättat mammahjärta också när jag ser att det är som längst 8 timmar på raken, i alla fall i november månad. Så här ser det ut denna månaden när personalplaneraren har varit extra hjälpsam. Vi får väl se längre fram. Känner mig jobbig som är så krävande men och andra sidan så har jag bett om att få överläggning både på julafton och nyårsafton (jag vet, sjukt deprimerande) så han älskar mig nog lite! Det är ge och ta :)










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?