Revitalash - minns ni?


Det var för några år sedan då jag förstörde mina egna ögonfransar genom att ha fransförlängning för länge och för ofta. Ni som säger att det inte sliter, jo det gör det. Jag hade nästan inga fransar kvar och just då blev det populärt med fransserum som gör att dina egna växer. Jag testade tre olika men bara en funkade. Nämligen Revitalsh, den dyraste så klart. Testade även Neulash och WhiteOne för dom var en hel del billigare men dom funkade ingenting. 
Dock fick dessa serum en hel del uppmärksamhet för ett par år sedan. Att dom är farliga och inte godkända osv. Några biverkningar var rodnade ögonlock och blödande fransrotar.
Jag själv har dock inte märkt av några biverkningar överhuvudtaget. Mina känslor för detta serum är helt överväldigad och Woow vilken bra grej!

Den sista tiden har fransarna tagit mycket stryk så jag har börjat använda revitalash advanced igen, 890:- på eleven.se Två dagar senare och jag märker redan skillnad. Har tyvärr inga bildbevis :)








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?