Tjäna tjockis

Nu börjar VV på riktigt. Som ni förstår åt och drack jag jätte gott i helgen så nu blir det på riktigt. 



Självklart tog jag tiotal bilder innan någon blev bra. Och självklart visar jag den jag ser minst tjock ut. Tänkte lägga upp en av de dåliga bilderna oxå för att visa skillnaden hur man står med benen men jag var ju jätte snabb med att radera dem från mobilen så klart. Jag är mkt större än detta. Det gäller att lära sig Vinklarna. För visst hade det vart "kul" att se när jag är helt mig själv för de som inte känner mig? Eller rättare sagt en vanlig vinkel... Huuua! Inte vill man ju lägga upp en osmickrande bild.

Idag e de mätning osv.
Hela +13 cm i den jävla sk midjan sedan innan graviditeten!
Jag blir så jääääävla trött bara jag tänker påt... Tips på uppiggning?? Koffein tabletter??








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?