Så många gånger



Bilder från en av alla gråtattacker.

Så många gånger jag tänkt att Nää det är faktiskt något fel, hon är inte frisk osv osv. Men under hennes levnadstid så har vi varit på x antal läkarkontroller och det är bara att inse. Hon är tack och lov frisk som en fisk, hon bara ÄR sån här.

Nu har hon gallskrikit i 1.5 timme. Jag bara gråter och pappan tog bara sitt täcke å gick å la sig i soffan. 
Igår natt fick jag sovit 4 timmar. 
För att inte tala på all denna stress inför Namngivningskalaset. Behöver sömnen kan man säga. Det måste vara tänder, igen. Hört att det är som värst vid 8-9 månaders ålder. Håll ut Liv







Johanna

Hej Liv! Låter som du har det tufft just nu, har ni kollat så hon inte har någon matallergi? Eller ont i öronen?
Har själv 2 småttingar med ett år emellan, har inte vart någon dans kan jag säga ;) . Man blir ju lätt efterbliven utan sömn och jag har samma problem som du med att uttrycka mig, jag kan säga helt knasiga saker, som "hämta cykeln" när jag menar "hämta skorna" exempelvis.Jag har börjat lägga mig tidigare, redan vid 20 ibland, tyvärr får man ju mindre kvalitetstid med killen men man orkar mer på dagen och mår bättre. Vet inte vad jag vill säga med allt det här, att du inte är ensam kanske ;) Du verkar vara en jättebra mamma. Och det blir bättre, lovar! Kämpa på och ta hand om dig och glöm inte att se till att få egentid ibland, superviktigt!

Svar: Tusen tack för din kommentar :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?