Härlig morgon


Här på bloggen har det varit lugnt ett tag. Fullt upp och lite till.
Vi mår bra, PMS och mensen är snart slut men gråter fortf ganska ofta ^^
I natt skulle jag ta fighten med Thea igen, men jag vaknade i natt helt kall svettig och mådde jätte konstigt så jag pallade inte. Men hon vaknade bara 2 ggr ändå. Igår natt som var pappsens vaknade hon bara en gång? Det börjar bli bättre av sig själv helt enkelt. 
Hon sover fortf förresten <3

Häromdagen var vi på Ullared med Theas gudmor. Tack för en härlig dag!
Jag önskade mig nämligen en redig shoppingrunda där av min man i födelsedagspresent och jag fick en klumpsumma att spendera. Hittade nästan en helt ny garderob å inte ens hälften av pengarna använda. Tack älskling! ;) <3

Idag ska vi träffa några mammor här uppe från trakten och dagen verkar bjuda på finfint väder!








NAMN
 

MAIL


URL





Spara?