Ett tag sen sist

Hej! Länge sen nu. Livet är fullt upp kan man säga och det slog mig plötsligt en dag att jag har mobilen i handen alldeles för ofta. Det har varit gött minst sagt men nu denna sömnlösa natt tänkte jag passa på att skriva en rad eller två..

Klockan är halv tre och jag har fortf inte somnat. Tyvärr inget ovanligt nu för tiden men denna natten är dock värre än vanligt. Precis när jag började sväva bort i drömmarnas värld så klart det var Thea dags. Och SOM det bara Thea dags. Hon har skrikit i nästan en halv timme. Påminner om förut idag när Hon skrek i nästan fyra timmar. Min groda är inte helt bra, vi har haft magsjuka i huset i en veckas tid! Det är nog tänder oxå. 

På lördag har vi Namngivningskalas här hemma i trädgården så jag har ju super mkt att göra imorgon!

För övrigt så har jag haft ont i magen i flera veckor, magkatarr säger doktorn. När jag tänker efter har jag nog varit snäppet nära inpå en depression, men det har gått över som tur var. Sjukt vad sömnlöshet kan göra m en..
Jag lämnade vårdcentralen den dagen gråtandes. För jag var så trött och försökte förklara för doktorn att jag behöver ha Peter hemma ett litet tag för jag orkade knappt ta hand om lillan pga magen. Då skrattar doktorn mig rätt upp i ansiktet och sa att småbarnslivet är så här. Det var länge sen jag kände mig så liten och värdelös. Började ju tvivla på mig själv, äre jag som bara e svag?!

Är så tacksam för att allt känns lite lättare nu . Xoxo Liv Schröder





Sofia

Nej du är inte svag! Du är slutkörd... alla vi småbarnsföräldrar har svackor från och till. Fast de kanske inte verkar så så är du inte ensam :)

Svar: Tack för din kommentar :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?