Superdag och dyna i sittdelen?

Idag har det varit en bättre dag. Vi fick tidigt besök av min mor som snart åker utomlands, igen. Sedan har vi varit på överby med en gravid vän. Åh vad jag mysigt med kulan, kände mig så himla vacker som gravid. I natt drömde jah ca 1.5 är i framtiden å jag var gravid. förresten Lillan har fått typ 20 nya plagg de sista 2 veckorna. Snart räcker det ;) lillan va gnällspik på överby , jäkligt jobbigt faktiskt. Hon verkar inte digga sittdelen i liggläge, som att den är omysig eller ej ombonad. Tror ni en dyna hjälper? Tänkte inte ha det eftersom jag har så mkt färg å mönster på henne så kan det nog se för mkt ut.  En annars lätt en ED dyna. Värt att fundera på...







Sofia

Jag hade en vanlig huvudkudde och ett barnvagnstäcke som dom satt på istället :(i sittdelen den stödde upp ordentligt och blev lite mer mysigt :)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?