Spiral



Tidig morgon, varit på Mvc och satt in en kopparspiral. De första sekunderna kändes precis som förlossningsvärkar. Hemska minnen från förlossningen. Gud hjälp tänkte jag, började svettas och må illa men gick snabbt över till vanlig mensvärk. Som jag för övrigt haft den senaste veckan. Skit jobbigt men har nog aldrig varit så glad att få mens som nu. Hade varit en mardröm att bli gravid nu! 
Bm hade även läst min journal så vi gjorde en extra undersökning. Hon tyckte allt såg bra ut nu men det tycker jag fortf inte. Jag fattar att kroppen kanske inte blir sig själv efter att ha fött barn, men så här?
Blev erbjuden psykologhjälp igen för jag ser tydligen vettskrämd ut när jag pratar om förlossningen. Vi pratade även om Auroragruppen osv. Visst jag har funnit lite peace med vad som hände men jag har kommit fram till att jag aldrig mer vill föda på just Näl. Jaja det är ett senare problem nu orkar jag inte prata om det mer.






Melissas Prinsar

ska oxå sätta in koppar spiral såfort ja kan efter denna onge är utanför magen istället för innanför :P



URL: http://www.melissasprinsar.se/





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?