Som ny

Det är mkt skriv om nattsömnen just nu men den tar ju så mkt energi och är väldigt märklig.
Flera nätter har varit fruktansvärda och igår natt tog pappsen å hon vaknade plötsligt bara 2 ggr. Om hon skulle vakna 1000 ggr på min natt i natt så hade det ju varit mig det är fel på. Men som tur var, vaknade hon bara två gånger i natt oxå! Ganska exakt var tredje timme. Åh vad jag är glad! Känner mig som ny! Och bara för det ska vi bara vara hemma idag. Typiskt att det ska tajma så bra ;) 

Men iaf vi har bytt gröt. Vi har haft den vanliga nestle, provat olika smaker men hon har inte varit så förtjust i den någon gång. Å de senaste dagarna har hon inte velat ha alls. Men så provade vi Sempers risgröt igår och den var poppis! Smakade oxå och det smakar mannagrynsgröt! Den andra smakade inte ens gröt. Så det gjorde nog gott för sömnen oxå. Men nu till en fråga, vad ska man ha för välling? Vilken är godast? Lillan hatart!






Sofia

Jag har alltid kört Sempers välling till mina barn, Men om hon inte gillar de till att börja med kan du ta och blanda ut det hälften hälften med ersättningspulvret :) Då hinner magen att vänja sig också och hon känner igen ersättnings smaken liten, Det kan funka, Annars finns det ju en uppsjö med vällingar bara att pröva sig fram vilken som funkar bäst :)

Svar: Ja precis vi har provat både med lite i ersättningen och bara välling och jag tror det är Sempers vi har. Inget som måste gillas men tror de hade gjort gott för sömnen. För övrigt så sa min BVC att de e en myt att man måste vänja magen :)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?