Nästa gång


Det är något att satsa på nästa gång, på ett annat sjukhus än Näl. Eller planerat snitt i Norge. Vi får se.




My

dock JÄVLIGT dyrt har jag hört. en kvinna som la 45,000.- på sin doula...
men om man dålig erfarenhet om förlossningen, så kanske det är värt sina pengar.
Har ni kollat upp va det kostar runt oss? hon zsom jag hörde 45 av, bor i sthlm.

Svar: What omg de skulle jag nog aldrig lägga , hur rädd jag än är. Men Aurora funkar typ samma va? Fast gratis å att de e ngn från vården tror jag? :)
Livan



URL: http://lifeasafamily.blogg.se


Jennifer

Min bror och hans fru hade en doula vid andra förlossningen och var jättenöjda, Andrea sa att det blev som en förlängning av både sin man och barnmorskan. Dessutom hade hon sjuksköterskeutbildning så hon förstod vad som skedde på diverse datorskärmar och kunde översätta mycket som man kanske inte förstår som "vanlig" person =)



URL:


Jennifer

Min bror och hans fru hade en doula vid andra förlossningen och var jättenöjda, Andrea sa att det blev som en förlängning av både sin man och barnmorskan. Dessutom hade hon sjuksköterskeutbildning så hon förstod vad som skedde på diverse datorskärmar och kunde översätta mycket som man kanske inte förstår som "vanlig" person =)



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?