Min personliga gnällvägg

Det här är min personliga gnällvägg så det blir inte så mkt rolig läsning nuförtiden.
Hur som helst, här kmr mer..
Är det inte tänder så är det förkylning. Lillan blev igår jätte snorig och jag förberedde mig för dålig natt. Tur var det för den blev Väldigt dålig. Sov mellan 22-00 sen var jag vaken till 04 men fick en liten sovpaus på exakt 39 min däremellan. Fick sitta upp med lillan för hon fick knappt luft när hon låg stackarn. Å inte en chans att jag kunde sova så. Fick så jädra ont i rygg och nacke. Upp kl 07 i vanlig ordning. Vad hände, hon sov ju alltid till 09-10 förr.
Var dock inte så trött i morse som jag trodde. Tur var väl det för idag har vi varit i grebbestad å hälsat på min syster. promenerat på bryggan och lunchat på mysigaste stället, gamla Älgs. också varit i Bullaren å hälsat på min farmor och farfar. 












NAMN
 

MAIL


URL





Spara?