inte som planerat och sömnen



Idag har jag så himla ont i magen och i huvudet så vi sket vi allt vi har planerat idag. Sen att göbben har mens hjälper ju inte direkt. å inte heller att hemmet ser ut som krigszon känns inte heller så kul.
Jag är säkert bakfull fortfarande för så full som jag var i lördags har jag nog inte varit sedan jag var 17 år gammal.
Känns bra att min mobil har dött och laddaren gick sönder.
Jag har ju en billaddare men den är putsveck bara för det. 

I natt sov lillan jätte bra, hon vaknade endast TVÅ gånger. Båda gångerna för mat, inte en enda gång därimellan för nappen. Första natten med den stora nappen gick värre än vanligt, andra natten bättre och tredje natten, i natt, superbra. Det betyder att jag har sovit drygt fyra timmar i sträck i natt, halleluja. börjar det kanske ordna upp sig nu? har ökat på vällingen något..



 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?