En fridag

Idag har vi ledigt, inte en enda sak står på schemat förutom städa på dagen och träning ikväll. Men SOM jag har städat. Passade på att springa runt som en skållad råtta medan Thea var på bra humör fram till hennes sovtime vid kl 12. Så tänkte sätta mig å vila när hon sover. Satt en stund, tra la la vad tråkigt. Grejade lite till, å nu är jag helt slut å nu vaknar hon när som helst haha så typiskt. Skönt att ha lite rutin iaf å vi måste bromsa ner tempot lite om dagarna. De senaste veckorna har vi haft ngt bokat VARJE dag. Märks att det rubbar hennes rutiner lite. Man märker att hon inte är ett litet spädbarn längre som bara "hänger med". Numera är allt på hennes villkor.
Nu kom solen fram, då får hon jätte gärna vakna snart så vi kan ta promenaden. Livet med Thea är underbart kul nu när hon kan så mkt å kan kommunicera osv. 


För övrigt, nätterna är skumma. För tre nätter sedan sov hon 21.30-04!!!! Halleluja vad glad jag var!!! Men natten efter där vaknade hon 01,02,03,04,07,08. Och ngt liknande nu i natt.... Hmmmm....







My

kan ju vara tänder som spökar på henne.
vår har 6st på g, olika långt gångna, men man märker av dom på nätterna, då sover hon väldigt oroligt och vaknar ofta, 30 min intervaller.



URL: http://lifeasafamily.blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?