Vem är denna damen?



Jag känner inte igen denna fröken längre. Ända sen vi kom hem från Spanien har hon varit helt annorlunda. Försöker allt som brukar fungera men inget funkar längre. Hon är så snäll när vi e iväg på saker men hemma är hon en väldigt arg och rastlös tjej. Måste underhållas hela tiden osv. Tog mig en hel dag att packa upp resväskan å hemmet är kaos.  Tror på utvecklingssprång igen. Men funderar oxå på vad som är annorlunda. Smakportioner. Lite gröt på kvällen och lite mosad banan på dagen å hon älskar det och nu vägrar hon flaskan även om jag VET att hon är hungrig. Det är inte magknip denna gången, såpass känner jag henne nu.
Majskrokar är jätte poppis men vill inte ge för många då de försvinner på 10 sekunder så hon smaskar på äpple stänger. Som är såpass tjocka att hon inte biter av dem. Funkar jätte bra..





Sofia

Hon är nog i ett utvecklingsprång, brukar vara en period som man inte kan göra nått förutom att ha en unge på armen ;)

Svar: Ah jag tycker dessa utvecklingssprången kmr efter varandra hela tiden just nu så de känns som ett göööör långt ;)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?