Kanske den värsta natten någonsin




Vi har alltid haft tur med lillan att hon förstår att man ska sova på natten. Men de sista nätterna har INTE varit bra och just i natt tog priset alltså. Hon somnade vid 04! Gnäll å gny i stort sett hela tiden.
Hur som helst så vet vi ju anledningen. Började i måndags ringa till BVC för lillans stackars ögon. Inget svar och inte heller svar idag. Inte ens en jävla telefonsvarare som alla BVC har??
Ringde till 1177 å hon tyckte verkligen jag skulle åka dit. Så jag knackar på, ingen där. Knackar på den andra sköterskan å då var jag något arg. Sa mer eller mindre VAR FAN ÄR HILLEVI. Då svarade sköterskan att hon var på semester. SEMESTER?? Då får hon väl för fan säga det eller skriva lr ngt. Sköterskan sa att hon har väl talat in på telefonsvararen , NOPP!
Märktes på henne att hon tyckte det var konstigt. Svårt att förklara min irritation. Hon hjälpte oss iaf å lillan har fått ögoninflammation :( och jag sa även till henne att jag byter BVC å att jag inte va nöjd med Hillevi. Lättare att säga det till denna.
Så de senaste nätterna har hon alltså kliat sig i ögona så att nappen ramlar ur å vaknar för det. En natt gav jag henne nappen tre gånger i timmen. Jag är trött... Nu har vi iaf fått ögonsalva så det blir nog bättre snart. Hoppas för vi åker ju till Malaga om 6 dagar :) 
I em har vi försökt få henne hoppa över em tuppluren å hon somnade vid 20.30. Normal tid!










NAMN
 

MAIL


URL





Spara?