Den där bilen och däck på burk

igår skulle jag använda bilen för första gången på över 2 veckor.
Kör några hundra meter å tänker Naaa det är ngt som inte stämmer.
Till min förvåning är det punka på 2 hjul?! haha eller rättare sagt 2.5 för ett var jätte 
dåligt med luft i också. Wtf e de inte det ena så är det de andra...

Så idag har vi fixat pyspunkan med Däck på burk.
Visste ni att det fanns?? jag har aldrig hört om detta ens! 
Världens bästa uppfinning. Men egentligen varför har  man då inte en burk m sig istället för reservdäck? ;)
För övrigt så är det ett hjullager som behövs fixas. Jäkligt glad över att jag köpte denna på bilfirma, kan säga att jag använder den där 3 månaders garantin flitigt! den ska in på verkstan nästa vecka...
Dom är väldigt snälla, jag ringde dom efter 3 månader och 1 dag!

 
 
 



My

verkar som du har tur med dina bilköp ;) Fy fan vad tråkigt sådant är. en bil ska bara vara att tuta och köra. sjukt jobbigt när det inte funkar. (hade en v70 förut, som hade ett jävla elfel, så ibland kände han inte igen nyckeln, och vägrade starta för den anledningen).

Svar: Haha ja det har du verkligen rätt i. Det där problemet känner jag igen på Peters gamla, kanske ett standard fel . Skit tråkigt . Särskilt me våra små så måste ju våra bilar funka nu eller hur ;)
Livan



URL:





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?